14:37

Midsommar = regn det vet ju alla. men självklart så regnade det inte hemma och vi är i sommarstugan och där regnade fast det va faktiskt soligt oxå oxh då blev det lite kort.

Idag åkte jag och min mamma till Ikano för min mobil( som jag lämnade in förra veckan, som jag fick tillbaka i torsdags) va fortfarande sönder så nu fick jag samma lånemobil igen.

Just nu sitter jag och tittar på mamas boy´s herregud vilket program asså. haha :)

Nu tänkte jag lägga in några bilder från midsommar inte dom bästa menmen. jag blundar på nån och jag ser allmänt konstig ut menmen. man får väll acceptera sej som man är . nu lät jag som en psykolog!? haha.

menmen här kommer några bilder :)


     
den här bilden ser lite konstig ut menmen.





det va några av bilderna jag tog igår.

Nu ska jag fortsätta kolla på tvn.. pussar♥

Kommentarer
Postat av: henni

såå sööt <3333

2009-06-21 @ 19:23:21
URL: http://ceessina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0