SOFIE :)

okej. nu ska jag lägga in ett helt inlägg om hur bra sofie lyck är<3

okej. hon är en underbar vän, man kan alltid lita på henne. vi har inte kännt varandra så jättelänge men du är helt fantastisk. man blir jätteglad så fort man hör din röst och när man ser dej vill man bara komma o krama dej!

när vi gick i 5an visste jag knappt vem du var och du visste knappt vem jag var, sen kom vi i samma klass i 6, då va vi ju inte heller mkt med varandra. vi sa väll hej men inget mer och det va väll det som hände i 7 med. men sen nu i 8an så hände det något. vi började prata mer och mer. och vi började va på rasterna och nu har vi blivit väldigt bra kompisar och det är jag väldigt glad över!

ibland är du ju lite konstig sofie, men det gillas ialf :)

ja hoppas att du o jag kommer att va bra kompisar efter skolan oxå! :)

Nu hoppas jag att du blev glad sofie. jag lovade ju att skriva ett inlägg om dej! <3

ÄLSKAR DEJ TJEJEN <3


           

SOFIE LYCK


Kommentarer
Postat av: Hanna

tack emmiiiii :D<3



SnyggSofie! <3

2009-06-14 @ 23:30:51
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Soofie

hah , emma ! Snyggare bilder får man ju nsätan leta efter :D

va sööööt du är emma , du är bäst älskling <3

2009-06-15 @ 10:52:56
Postat av: emma

sv: tack sofie.. ÄLSKAR DEJ <3

2009-06-15 @ 12:33:37
URL: http://emmaviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0