paaaacka

nemen hejsan allihop! :)

just nu sitter jag inne och tittar på wallander innan frosten. :)

lite senare ska jag packa för i morgon ska jag åka till åland och träffa mina gullungar :)<3
kommer hem på söndag igen!

igår åkte jag  o mathilda till hamra och steeeeekte, fy tusan vad jag brände mej på ryggen haha ;)

sen på kvällen åkte jag, mathilda o lollo till julia och grilla. blev att titta lite på fotboll oxå! :)

naej, nu ska jag kolla vidare på filmen.. jag skriver nog lite senare oxå. om jag inte gör det så hörs vi på söndag om jag inte hittar en dator på åland ;)

och grattis till sofie som fyller 15 år idag!  ♥

pussar på er alla!



väldigt gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: henni på åland

aa! gullungen min kommer hit! du får använda min dator :D

<333

2009-06-25 @ 14:37:13
URL: http://ceessina.blogg.se/
Postat av: Sofie

Tack älsklingsemma :) <3

2009-06-25 @ 16:48:43
Postat av: emma

sv: varsågod. min underbara sofie <3

2009-06-25 @ 22:52:56
URL: http://emmaviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0