MATHILDA :)

okej nu såg ju mathilda att jag hade skrivit om sofie och då ska ju jag såklart skriva om henne oxå menmen :)

vi kände ju inte heller varandra i 5an. men i 8an så har vi börjar va mkt mer och det gillas. du har ju dina perioder du mathilda. ibland är det ända du pratar om är hästar. och den andra dagen är det hur mkt man går upp i vikt om man äter en potatis. aa man garvar ju så fort man bara tänker på det ;)
man undar ju vad du kommer att prata om i 9an då kanske det är hur fort träden växer eller hur många korvar man kan äta på en minut . vem vet ? haha

du är oxå en helt underbar person som jag hoppas att jag kommer att känna länge i mitt långa liv :)

och jag älskar när vi har so. ja det vet nog varför haha.! man hör dej hela tiden då :)

mathilda du är en underbar tjej!<3

JAG ÄLSKAR DEJ! <3



MATHILDA AUGUSTSSON <3


Kommentarer
Postat av: coolingen på bilden

jag är snyggast!

2009-06-15 @ 00:18:39
Postat av: emma

sv: alltid masthilda <3

2009-06-15 @ 00:21:35
URL: http://emmaviictoria.blogg.se/
Postat av: emma

mathilda*

2009-06-15 @ 00:21:52
URL: http://emmaviictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0