bada!

idag har vi vart i sommarstugan o bara chillat galet med sol o bad :)
nu sitter vi o nördar dator igen. vilka underbara maskiner det är ;)

i morgon blir det folkrace och det gillas verkligen ja mena det finns ju inte bara bilar att kolla på ;)

på fredag blir det nog att åka in till stan o kolla på kamera. och jag vet inte om jag har sagt det förrut men jag ska nog inte köpa en systemkamera utan en bra digital kamer iställer :)

men nu ska jag kila . kisses
 


jag gillar denna bild ♥


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

hej hej '

allt bra? intressant blogg..



Ska vi lägga till varandra på blogglovin?

en riktigt underhållande blogg ;)

kolla får du se



kram

du vet inte

2009-07-20 @ 00:47:13
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0